ZOBOWIĄZANIA
NALEŻNOŚCI
KSIĘGA GŁÓWNA I
SPRAWOZDAWCZOŚĆ
Zakładanie oraz zmiana dostawcy/usługodawcy w systemie księgowym
Zweryfikujemy dokumenty dotyczące dostawcy oraz wprowadzimy je do systemu finansowo - księgowego.
Skanowanie, indeksowanie oraz księgowanie dokumentów
Sprawdzimy oraz zaksięgujemy dokumenty dotyczące płatności, np. faktury, rachunki.
Przygotowywanie oraz realizacja płatności
Zweryfikujemy faktury i rachunki pod względem terminowości oraz zrealizujemy płatności.
Zakładanie oraz zmiana danych odbiorcy
Zweryfikujemy dokumenty dotyczące odbiorcy oraz wprowadzimy je do systemu finansowo - księgowego.
Wystawianie faktur
Dopełnimy wszelkich formalności związanych z wystawieniem faktur oraz przekazaniem ich do dostawców/usługodawców.
Księgowanie oraz rozliczanie dokonanych wpłat
Zaksięgujemy oraz rozliczymy wszystkie wpłaty wpływające do firmy.
Zarządzanie należnościami
Przeprowadzimy analizę należności kontrahentów, dokonamy wiekowania i przygotujemy raporty.
Odzyskiwanie przeterminowanych płatności
Skontaktujemy się z kontrahentem i ustalimy przyczynę nieuregulowania płatności, sporządzimy wezwanie do zapłaty oraz przeprowadzimy cały proces odzyskania płatności.
Prowadzenie rejestru środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Sporządzimy ewidencję środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych w zależności od potrzeb klienta.
Amortyzowanie środków trwałych
Będziemy systematycznie dokonywać odpisów amortyzacyjnych w oparciu o przyjętą metodę amortyzacji.
Analiza oraz uzgadnianie kont
Opracujemy plan kont, będziemy je systematycznie analizować i uzgadniać.
Kalkulacja podatku CIT
Rozliczymy podatek dochodowy od osób prawnych CIT, obliczymy i zapłacimy w imieniu klienta należne zaliczki.
Weryfikacja oraz uzgadnianie rejestrów VAT
Sprawdzimy, czy kontrahent jest podatnikiem VAT oraz zweryfikujemy, czy podatek VAT jest poprawnie wyliczony.
Sporządzanie deklaracji CIT i VAT
Sporządzimy deklaracje VAT, CIT oraz złożymy je we wskazanych ustawą terminach.
Raportowanie do GUS oraz NBP
Zajmiemy sie przygotowaniem wszystkich raportów przekazywanych przez przedsiębiorców do NBP oraz GUS.
Tworzenie raportów statutowych oraz zarządczych
Przeprowadzimy analizy finansowe oraz przygotujemy raporty zarządcze, statutowe oraz konsolidacyjne.
OPTYMALIZACJA PROCESÓW
Będziemy stale analizować procesy finansowo-księgowe w celu podniesienia jakości produktu/usługi końcowej, a także w celu zwiększenia efektywności procesu.
ZOBOWIĄZANIA
Zakładanie oraz zmiana dostawcy/usługodawcy w systemie księgowym
Zweryfikujemy dokumenty dotyczące dostawcy oraz wprowadzimy je do systemu finansowo - księgowego.
Skanowanie, indeksowanie oraz księgowanie dokumentów
Sprawdzimy oraz zaksięgujemy dokumenty dotyczące płatności, np. faktury, rachunki.
Przygotowywanie oraz realizacja płatności
Zweryfikujemy faktury i rachunki pod względem terminowości oraz zrealizujemy płatności.
NALEŻNOŚCI
Zakładanie oraz zmiana danych odbiorcy
Zweryfikujemy dokumenty dotyczące odbiorcy oraz wprowadzimy je do systemu finansowo - księgowego.
Wystawianie faktur
Dopełnimy wszelkich formalności związanych z wystawieniem faktur oraz przekazaniem ich do dostawców/usługodawców.
Księgowanie oraz rozliczanie dokonanych wpłat
Zaksięgujemy oraz rozliczymy wszystkie wpłaty wpływające do firmy.
Zarządzanie należnościami
Przeprowadzimy analizę należności kontrahentów, dokonamy wiekowania i przygotujemy raporty.
Odzyskiwanie przeterminowanych płatności
Skontaktujemy się z kontrahentem i ustalimy przyczynę nieuregulowania płatności, sporządzimy wezwanie do zapłaty oraz przeprowadzimy cały proces odzyskania płatności.
KSIĘGA GŁÓWNA I
SPRAWOZDAWCZOŚĆ
Prowadzenie rejestru środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Sporządzimy ewidencję środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych w zależności od potrzeb klienta.
Amortyzowanie środków trwałych
Będziemy systematycznie dokonywać odpisów amortyzacyjnych w oparciu o przyjętą metodę amortyzacji.
Analiza oraz uzgadnianie kont
Opracujemy plan kont, będziemy je systematycznie analizować i uzgadniać.
Kalkulacja podatku CIT
Rozliczymy podatek dochodowy od osób prawnych CIT, obliczymy i zapłacimy w imieniu klienta należne zaliczki.
Weryfikacja oraz uzgadnianie rejestrów VAT
Sprawdzimy, czy kontrahent jest podatnikiem VAT oraz zweryfikujemy, czy podatek VAT jest poprawnie wyliczony.
Sporządzanie deklaracji CIT i VAT
Sporządzimy deklaracje VAT, CIT oraz złożymy je we wskazanych ustawą terminach.
Raportowanie do GUS oraz NBP
Zajmiemy sie przygotowaniem wszystkich raportów przekazywanych przez przedsiębiorców do NBP oraz GUS.
Tworzenie raportów statutowych oraz zarządczych
Przeprowadzimy analizy finansowe oraz przygotujemy raporty zarządcze, statutowe oraz konsolidacyjne.
Zakładanie działalności gospodarczej w imieniu Klienta
Zajmiemy się wszystkimi formalnościami związanymi z zakładaniem działalności gospodarczej, począwszy od przygotowania druku CEIDG, skończywszy na rejestracji w Urzędzie Skarbowym oraz ZUS.
Rejestrowanie zdarzeń gospodarczych
Wprowadzimy do systemu wszystkie faktury oraz rachunki od dostawców, jak również w imieniu naszego klienta wystawimy faktury sprzedażowe.
Rozliczenia z Urzędem Skarbowym
Przygotujemy dokumentację rozliczeniową dla Urzędu Skarbowego, wyliczymy wartość należnego podatku.
Rozliczenia z ZUS
Przygotujemy dokumentację rozliczeniową z ZUS, wyliczymy składki.
OPTYMALIZACJA PROCESÓW